0
0

چگونه فهرست خودکار در ورد ایجاد کنیم؟

1598 بازدید

چگونه فهرست خودکار در ورد ایجاد کنیم؟

احتمالا شمایی که در این صفحه هستید در حال نوشتن کتاب، پایان نامه و یا سایر متون علمی هستید و نیاز دارید برای متن خود فهرستی تهیه کنید تا خواننده به مطالب شما دسترسی راحت تری داشته باشند. ایجاد فهرست مطالب در مقالات و کتاب ها، یکی از مهمترین قسمت های سند خواهد بود که اگر بخواهیم بصورت دستی آن را تنظیم کنیم، با هر تغییر در شماره صفحات و یا عناوین باید کلی زمان صرف کنید و حتی احتمال خطا هم افزایش می یابد. پس استفاده و ایجاد فهرست خودکار در متون علمی بسیار مهم است.

در ادامه این مقاله به آموزش ویدئویی ایجاد فهرست مطالب بصورت خودکار در ورد میپردازیم تا فقط با چند کلیک بتونید فهرست متون خود را ایجاد کنید.

بخوانید  آموزش استخراج داده از نمودار با plot digitizer
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://daneshab.ir/?p=2874
اشتراک گذاری:
رضا نوروزی
اگر به دنبال سرمایه گذاری با بیشترین سود دریافتی هستید، روی دانش خود سرمایه گذاری کنید!
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد چگونه فهرست خودکار در ورد ایجاد کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.