چگونه فهرست خودکار در ورد ایجاد کنیم؟

چگونه فهرست خودکار در ورد ایجاد کنیم؟
۵/۵ - (۱ امتیاز)

چگونه فهرست خودکار در ورد ایجاد کنیم؟

احتمالا شمایی که در این صفحه هستید در حال نوشتن کتاب، پایان نامه و یا سایر متون علمی هستید و نیاز دارید برای متن خود فهرستی تهیه کنید تا خواننده به مطالب شما دسترسی راحت تری داشته باشند. ایجاد فهرست مطالب در مقالات و کتاب ها، یکی از مهمترین قسمت های سند خواهد بود که اگر بخواهیم بصورت دستی آن را تنظیم کنیم، با هر تغییر در شماره صفحات و یا عناوین باید کلی زمان صرف کنید و حتی احتمال خطا هم افزایش می یابد. پس استفاده و ایجاد فهرست خودکار در متون علمی بسیار مهم است.

در ادامه این مقاله به آموزش ویدئویی ایجاد فهرست مطالب بصورت خودکار در ورد میپردازیم تا فقط با چند کلیک بتونید فهرست متون خود را ایجاد کنید.

بخوانید  آموزش لغت تخصصی مهندسی آب
دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید