سبد خرید

سلااام به دانش آبی های عزیز

 از آنجایی که هدف سایت دانش آب ارتقاء سطح دانش با بهره گیری از بهترین و بروزترین مقالات و آموزش های منتشر شده در سراسر دنیا می باشد و رسیدن به این هدف نیاز به صرف وقت زیاد و تلاش فراوان دارد که بدون کمک متخصصین و مدرسان علوم و مهندسی آب و سایر رشته های مرتبط این هدف دست نیافتنی خواهد شد. لذا بدینوسیله دانش آب از کلیه اساتید، فارغ التحصیلان و علاقه مندان جهت تکمیل کادر آموزشی و تولید محتوا دعوت به همکاری می نماید.

دوستان عزیز می توانند در زمینه های زیر با سایت همکاری نمایند:

تولید فیلم های آموزشی (آموزش نرم افزارهای تخصصی، آموزش نکات کنکوری و …) در سطح و کیفیت مناسب 

 نویسندگی، ایجاد و انتشار مطالب علوم و مهندسی آب در سایت 

یا هر مهارت دیگری که در رشته علوم و مهندسی آب دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

اگه فکر می کنید مهارت یا دانشی دارید که بتونید به بقیه آموزش بدین، تیم دانش آب با افتخار از شما  دعوت میکنه تا به جمع مدرسان توانای ما بپیوندید.

ما اینجا با هم و در کنار هم برای رشد و پرورش توانایی ها و تحقق آرزو هامون تلاش می کنیم و در عین حال ماهیگیری رو به بقیه یاد میدیم.

 

اگر تمایل به ارائه محتوا به صورت رایگان داشته باشین، می تونین از امکانات دانش آب برای ارائه محتوای خود استفاده کنید. ما  برای محتوای رایگان هیچ مبلغی را از تون دریافت نمی کنیم.

از علاقمندان دعوت به عمل می آید رزومه و نمونه کار خود را به آدرس ایمیل  danesheab@gmail.com  با ذکر “نحوه همکاری” در عنوان ایمیل ارسال نمایند.