کاربرد نرم افزار اندنوت

کاربرد نرم افزار اندنوت
Rate this post

 

نرم افزار اندنوت محصول شرکت تامسون رویترز است. کاربرد اصلی اندنوت سازماندهی و مدیریت اطلاعات می‌باشد. علاوه بر آن، ابزار جستجوی پیوسته است که با استفاده از آن می‌توان پایگاه‌های کتاب شناختی پیوسته را جستجو کرده و منابع را مستقیما به کتابخانه آن وارد کرد.

با استفاده از این ابزار می‌توان کتابخانه شخصی ساخته و نتایج جستجوها را برای همیشه در آن ذخیره کرد. از اندنوت می‌توان برای تهیه کتاب شناسی‌ها استفاده کرد و حتی امکان استناد دهی در حین نگارش کتاب یا مقاله را نیز فراهم می‌کند .

شمایی که الان در این صفحه هستید، به احتمال فراوان درگیر پایان‌نامه هستید یا اینکه مقاله‌ای را تنظیم می‌کنید به مجله علمی « ژورنال »  خاصی بفرستید. پس حتما از منابعی که نزدیکی موضوعی با موضوع کاری شما دارند استفاده کرده‌اید یا کار نو آورانه‌ای که شما انجام داده‌اید در ادامه تکمیل کارهای تحقیقاتی انجام شده توسط پژوهشگرانی است که قبلا پژوهشی را انجام داده اند.

پس در متن علمی خود از تعدادی منابع استفاده کرده‌اید و مدیریت آنها زمانبر و سخت خواهد بود. اگر بخواهید به صورت دستی در خود نرم افزار word تنظیم کنید، احتمال خطا در رفرنس‌دهی بالا خواهد رفت و با هر تغییر کلی از زمان شما گرفته خواهد شد.

 

 

جامع ترین فیلم آموزش نرم افزار اندنوت

 

بخوانید  آموزش استخراج داده از نمودار با plot digitizer
دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید