ترجمه تخصصی مقاله

ترجمه تخصصی مقاله
۴.۶/۵ - (۵ امتیاز)

یکی از خدمات مجموعه  دانش آب، ارائه خدمات ترجمه تخصصی است. ترجمه تخصصی‌، همان ترجمه مقالات علمی در رشته‌های تحصیلی مختلف می‌باشد که حاوی اصطلاحات تخصصی آن رشته می‌باشند. لازم به ذکر است ترجمه متون تخصصی تمام رشته ها پذیرفته می شود.

امروزه مقالات علمی جایگاه و نقش مهمی در زندگی و رزومه هر پژوهشگری دارند. محققان، پژوهشگران، اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی بسیار علاقمند هستند که نتایج تحقیق و پژوهش خود را در نشریات بین المللی برای دسترسی عموم مردم به چاپ برسانند. فرآیند پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی- تخصصی بسیار دشوار است و داوران متخصص و هر خواننده‌ای،‌ اولین موردی که در حین داوری و مطالعه مقاله به آن توجه می‌کنند، ترجمه تخصصی مقاله می‌باشد.

در مورد ترجمه تخصصی باید دقت داشت که معنای تخصصی تنها به فرآیند ترجمه اشاره نمی‌کند. در واقع به کارگیری مترجمی که علاوه بر آشنایی کامل با اصول و قواعد ترجمه با مبانی زمینه تخصصی متن آشنایی داشته و یا رشته دانشگاهی آن باشد، ترجمه‌ای تخصصی و علمی را رقم خواهد زد. گروه ترجمه‌ی تخصصی دانش آب در زمینه‌های مختلف دانشگاهی به ارائه خدمات می‌پردازد. بسیاری از مردم فکر می‌کنند که ترجمه آسان است و همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که کلمات را از یک زبان به معادل آن‌ها در زبان دیگر تغییر دهید! اما اگر شما تجربه استفاده سرویس ترجمه گوگل را داشته باشید، می‌دانید که ترجمه کلمه به کلمه در این سیستم‌ها نتایج اشتباهی به شما می‌دهد که کلا معانی و مفهوم جمله را عوض می‌کند. حال اگر هدف ترجمه مقاله ISI  باشد این مسئله به شدت سخت‌تر خواهد بود.

بخوانید  گذرگاه ماهی و انواع آن


سرقت ادبی- علمی(Plagiarism)

فرایند چاپ مقاله دارای اصول و قواعدی است که همگی آنها باید از زیر ذره بین داوران نشریه بگذرد. برای پذیرش و چاپ مقاله اولین قدم، ترجمه تخصصی و دقیق این گونه مقالات  به یک زبان مشترک بین المللی که همانا زبان انگلیس است می‌باشد. از آن‌جایی که زبان انگلیسی به عنوان زبان مشترک جامعه علمی مطرح می‌باشد، تمامی محققین و اساتید گرامی این عرصه می‌بایستی قادر باشند نتایج پژوهش‌ها و تحقیقات خویش را به زبان انگلیسی ترجمه نمایند و برای این امر باید بر زبان انگلیسی مسلط باشد. ما نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا مقالات و محتواهای علمی پژوهشگران و اساتید گرامی، که حاصل ماه‌ها تلاش و مرارت بی وقفه آنان می‌باشند، را با بهترین کیفیت و حفظ و رعایت ساختارهای زبانی مد نظر مجلات ISI ترجمه نماییم.

ترجمه آنلاین مقاله این مزیت را دارد که فایل ترجمه در نرم افزار word تایپ شده و ویرایش شده (با رعایت تمامی نکات نگارشی) در اختیار شما قرار می‌گیرد و دیگر لازم نیست جداگانه هزینه‌ی تایپ و ویرایش بپردازید.

هر کلمه انگلیسی به فارسی:  ترجمه کلمه ای ۸۷ تومان

هر کلمه فارسی به انگلیسی: ترجمه کلمه ای ۱۷۶ تومان

برای ثبت سفارش، ابتدا در سایت دانش آب ثبت نام کنید سپس بعد از هماهنگی مقاله خود را از طریق آدرس ایمیل danesheab@gmail.com ارسال نمایید. بعد از بررسی اولیه، زمان تحویل و هزینه نهایی برای شما ارسال خواهد شد.

برای ثبت سفارش نهایی، هزینه نهایی اعلامی از طرف تیم ترجمه پرداخت می گردد تا مترجم ما کار خود را آغاز کند.

بخوانید  اهمیت نوشتن مقاله پژوهشی و مزایای چاپ مقاله

برای هماهنگی لطفا از طریق یکی از راه‌های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس: ۰۹۱۴۷۰۸۴۳۳۸

 

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید